10.01.2020 tarihli Makam Onayı ile yürürlüğe giren Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün Hizmet Birimleri ve Görevleri Hakkında Yönerge’ye göre görevlerimiz şunlardır:
MADDE 9 - (1) Eğitim ve sertifîkasyon dairesi başkanlığının görevleri şunlardır:
- Sağlık meslek mensuplarının uyum, hizmet içi eğitim, sertifikalı eğitim gibi eğitimleri ile ilgili düzenleme yapmak, koordine etmek, kredilendirmek ve eğitimleri izlemek,
- Hizmet içi eğitimlerin planlanması, programlanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, uygulanan plan ve programların takibini yaparak kayıt altına alınmasını ve raporlandırılmasmı sağlamak,
- Sağlık alanında düzenlenecek sertifikalı eğitimlere ilişkin usul ve esasları belirlemek,
- Sertifikalı eğitim alanı belirlemeye yönelik yapılan başvurularının değerlendirilmesini ve sonuçlandırılmasını sağlamak,
- Eğitim sonrası personele verilen belgelerin ve sertifikaların kaydının yapılmasını sağlamak,
- Bakanlık yayın numarasının verilmesine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
- Sağlık Uzmanlığı Yönetmeliği doğrultusunda mesleki eğitim ve tez iş ve işlemlerini yapmak,
- 1219 sayılı Kanuna göre verilen yetki belgelerinin düzenlenmesine ilişkin talepleri değerlendirmek ve gerekli işlemleri yapmak,
- Uzaktan eğitim ile verilmesi uygun olan eğitimlerin planlanması, eğitim içeriklerinin öğretim materyali olarak hazırlaması, programlanması ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek, yürütülmesine rehberlik etmek,
- Uzaktan eğitimlerin plan ve programlarının takibini yaparak kayıt altına almak ve raporlamak,
- Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.